Privacy Policy


עדכון אחרון: 24 ינואר 2023
אנו, בחברת מיסטר טיקסטס בע"מ, מתכבדים להציג לך את תנאי השימוש בשירות ומדיניות הפרטיות של השירות.
שירות מיסטר טיקסטס הוא שירות לרכישה של כרטיסים לאטרקציות וסיורים מודרכים בחו"ל. השירות מופעל על ידנו, חברת מיסטר טיקסטס בע"מ, אך האטרקציות מסופקות על ידי מפעיליהן הרלוונטיים ונמכרות באמצעות חברה חיצונית המספקת לנו שירותים.
אנחנו לא אחראים לתוכן האטרקציות, להתאמתן לדרישות או לכל נזק שיגרם לך כתוצאה מהשימוש או אי היכולת להשתמש באטרקציות. אנחנו גם לא אחראים לדיוק המידע שמתקבל ממפעילי האטרקציות. חשוב שתערוך בדיקות עצמאיות.
במהלך השימוש בשירות ישמר עלייך מידע בהתאם למדיניות הפרטיות, מידע זה יכול לכלול את השימוש בשירותים ואת היסטוריית הרכישות שלך.
אנא קחו את הסכם זה ברצינות, וקראו את כולו. התקציר הוא לנוחיות בלבד.

מי אנחנו?

השירות מופעל על ידי חברת מיסטר טיקסטס בע"מ, מרח' הדקל 6, באר-שבע.

הרשמה לשירות

ככל שלא הייתם משתמש רשום קודם, ההרשמה לשירות תבוצע בשלב רכישת האטרקציה. בשלב זה יאספו מכם שם, שם משפחה, כתובת דואר אלקטרוני ומספר טלפון. לאחר ההרשמה, ובעת אישור האטרקציה על ידי הספק הרלוונטי ישלח לכם כרטיס לאטרקציה לכתובת הדואר האלקטרוני.
השימוש בשירות נועד לבגירים, תושבי ואזרחי ישראל, ולשימוש אישי, ביתי ומשפחתי בלבד. אין להשתמש בשירות למטרות עסקיות, למטרות מכירה מחדש של שירותים או לצורך אספקת שירותים לצדדים שלישיים.
אין להשתמש בשירות כדי לרכוש כרטיסים עבור אחר, וכל חשבון הוא אישי. באחריותכם לוודא כי החשבון מאובטח, ואנחנו לא נהיה אחראים כלפיכם במקרה שבו יגרם לכם נזק מאי אבטחת החשבון שלכם.
שים לב כי הכרטיסים ישלחו לך בדואר אלקטרוני, וככל שלא קיבלת אותם בתוך 24 שעות מביצוע ההזמנה עלייך לצור עמנו קשר לבדוק האם נשלח הכרטיס או שהיתה תקלה בשירות.

השירות

השירות הוא שירות לרכישת כרטיסים לאטרקציות מחוץ לישראל. הוא מבוצע באמצעות ספקי שירות בהם תמומש האטרקציה, צדדים שלישיים שיתווכו ברכישת הכרטיסים וגורמים נוספים. אנחנו נספק רק תצוגה של מידע על האטרקציה וממשק לבצע הזמנה בה.
שים לב שגבול אחריותנו במקרה שמפעיל האטרקציה לא יכבד את הכרטיס שנשלח לך הוא מחיר הכרטיס ששילמת עבור האטרקציה.

התוכן וההגדרות

כל התכנים שלנו שאנו נציג לך הם בבעלותנו המלאה או תחת רשיון מיוצריהן, וחל עליך איסור להשתמש בהם אלא במסגרת השירות. כל הזכויות שמורות לנו. התכנים שנציג לך יכולים לכלול צילומים, תיאורים, הסברים, והגדרות.
התוכן עשוי להיות מבוסס על תכנים שנקבל מספקי השירות השונים. ביקורות המוצגות הן ביקורות שלא נבדקו ומציגות את ההתרשמות הסובייקטיבית של משתמשים באתרי תוכן שונים. אין באפשרותנו להתחייב כי הביקורת תשקף את החוויה שלך בפועל באטרקציה.
למען הסר ספק, להגדרות הבאות בתיאור האטרקציה יש את המשמעות הבאה אלא אם יכתב אחרת בתיאור:
"כרטיס כניסה" משמעו כניסה לאטרקציה בלבד, ללא כל תוספת או אטרקציה נלווית. יש להדפיסו לפני הכניסה לאטרקציה אלא אם נכתב אחרת על הכרטיס או בעמוד ההזמנה.
"כרטיס משולב" משמעו כרטיס המכיל יותר מאטרקציה אחת, אך אינו ניתן להחלפה או ביטול של אחת מהן.
"כרטיס להופעה" משמעו כניסה להופעה. כאשר תנאי ההושבה, המיקום או הזמנים מופיעים בעמוד האטרקציה.
"כרטיס גמיש" משמעו כרטיס בו זמני הכניסה אינם נקובים, אך מיועד לביקור אחד.
"כרטיס סיטי" או "כרטיס הנחה" משמעו כרטיס משולב אשר מכיל מספר אטרקציות. לא ניתן להתחייב כי כולן יהיו זמינות במועדים הרלוונטיים ושכולן יהיו לפי התיאור הרלוונטי.
"שאטל מ/אל שדה התעופה" משמעו זכות להסעה, אשר עשויה להיות משותפת עם אחרים, ויש לבדוק את תנאי האטרקציה. "ארוחה"או "סדנה" הן הזכות להשתתף בארוחה או סדנא, כאשר תנאיה מפורטים בעמוד האטרקציה. אלא אם נאמר אחרת, כל הגבלות דיאטניות לרבות כשרות, גלוטן, טבעונות, צמחונות וכדומה אינן מפורטות ויש לבדקן ישירות לפני הרכישה.
"סיור מודרך" משמעו השתתפות בסיור בזמנים מדויקים, כאשר איחור לסיור לא יקנה זכות ביטול.
"מדריך קולי" משמעו הזמנה של מכשיר או הורדה של שירות או אפליקציה המאפשרים קבלת הדרכה קולית, לא בהכרח בשפה העברית.
"דילוג על התור" משמעו לא לעמוד בתור לרכישת כרטיס בקופות האטרקציה. לא מובטח כי הדבר יאפשר כניסה או הנאה מהירה יותר.
"אישור מיידי" משמעו כי האישור לרכישת הכרטיס באטרקציה ינתן תוך 24 שעות, ואם לא, אזי תקבלו חיווי על דחיית הרכישה.
"נגיש" משמעו כי האטרקציה נגישה לפי הוראות החוק המקומי; במקרה כזה יש לבדוק מול האטרקציה האם ישנה נגישות למוגבלות הספציפית הרלוונטית.
"נגיש לכיסא גלגלים" משמעו כי האטרקציה נגישה לכסאות גלגלים בהתאם לחוקי המדינה הרלוונטיים; ייתכן כי חלקים מהאטרקציה לא יהיו נגישים.
"שעות פתיחה" משמען בימים רגילים שאינם חגים, מועדים, שביתות, ימי חופשה.
"הנחה" משמעה הנחה ממחיר המחירון המפורסם.

זמינות וזמני תיקון תקלות

אנו נעשה כמיטב יכולתנו כי השירותים יוותרו זמינים בכל עת בימי חול ושישי, אולם תקלות עשויות להתרחש הן באשמתך והן עקב תקלות צד שלישי. אנו לא מתחייבים כי השירות יהיה זמין 100% מהזמן ויתכנו תקלות.

שירות לקוחות

אנחנו מספקים שירות לקוחות בטלפון, בצ'ט ובאמצעות WhatsApp בשעות העבודה הרגילות. בכל מקרה בו לא תשתף פעולה עם נציגינו, או בכל מקרה בו התנהלותך תהיה לא מקצועית ואדיבה כלפיהם, הרי שנוכל לסרב לספק את השירות או לסיים את ההתקשרות עמך ולהחזיר לך את הסכומים ששילמת.

תשלום

התשלום עבור רכישת כרטיסים יבוצע באמצעות השירות, בכרטיס אשראי או באמצעי תשלום אחר לבחירתנו. המחיר שיוצג לך הוא המחיר הסופי לתשלום, כולל כל המסים. . מע"מ עשוי לחול על חלק מהעסקה שמסופק בישראל, והוא יוצג לכם כחלק מהסכום הסופי.
לאחר ביצוע התשלום, ותוך 24 שעות, תקבל אישור על ביצוע ההזמנה וכרטיס לאטרקציה לכתובת הדואר האלקטרוני שלך. הסליקה מבוצעת באמצעות שירות חיצוני, המופעל על ידי חברות iCount ו-PayMe ובאחריותן.
אנו עשויים לשנות את המחירים בכל עת על ידי מתן הודעה בכתב ומראש, שתפורסם באתר או תועבר אלייך בכתב.

החזרים וביטולים

בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תש"ע-2010 הרי שניתן לבטל עסקה בהתאם למדיניות הרלוונטית בחוק בלבד. במקרה זה, ניתן לבטל עסקה בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שיום הביטול לא יהיה שבעה ימי עבודה מיום קבלת השירות.
אנחנו נוכל לבטל עסקה בכל עת, על ידי מתן הודעה והחזרת מלוא התשלום, וזאת מהסיבות שננמק בהודעת הביטול. בחלק מהמקרים אטרקציות עשויות לבטל את העסקה עקב שינויים ונסיבות, כגון מזג אוויר, השבתות וכדומה, ובמקרה כזה תעודכן וכל הסעדים שיגיעו לך הם השבת הכספים.
בנוסף, במקרה שבו אתה אזרח ותיק, אדם עם מוגבלויות או עולה חדש, והתקיימה עמך "שיחה" כהגדרתה בחוק, יכול להיות שתהיה רשאי לקבל זכויות ביטול נוספות. דבר בתנאי שימוש אלה לא יגביל את זכות הביטול שלך על פי דין.
בחלק מהאטרקציות עשויים להופיע תנאי ביטול שונים, וככל שהם מטיבים על חוק הגנת הצרכן, הרי שהם יחולו. ככל שתנאי הביטול יהיו שונים ולא מטיבים, הרי שזכותך לבחור בין האם להחיל את תנאי חוק הגנת הצרכן או את המדיניות המופיעה בעמוד האטרקציה.
יהיה מותר לנו לגבות דמי ביטול כחוק בגובה של 5% או 100 ש"ח, הנמוך מבין השניים.
אנו רשאים לספק החזרים או לאפשר ביטולי עסקה אף מעבר לתנאים אלו, בהתאם לשיקול דעתנו, וזאת לאחר פניה מטעמכם בכתב המנמקת מדוע עלינו לחרוג מהמדיניות הזו.

הגבלת אחריות

השירות ניתן לך על בסיס מירב המאמצים; אולם, אין ביכולתנו להתחייב כי לא יהיו בו שגיאות או תקלות. כמו כן, אין באפשרותנו להתחייב כי המשתמשים בשירות לא יטלו את תוכן ההודעות ויפרסמו אותו, או שיתנו מענה אמין ומדויק במסגרת ההודעות.
כמו כן, השירות ניתן כמו-שהוא (AS-IS) וללא כל התחייבות לתוצאותיו. לכן, אתה מאשר כי גבול האחריות שלנו כלפיך לכל נזק שיגרם לך כתוצאה מהשימוש בשירות יהיה מוגבל לסכום ששילמת לנו בפועל עבור השירותים ב-12 החודשים לפני אירוע הנזק, ובכל מקרה מוגבל לנזקים ישירים בלבד.
אנחנו לא נהיה אחראים לכל נזק שאינו נזק ישיר, לרבות נזקים עקיפים ותוצאתיים.
אנחנו לא אחראים לתוכן השירותים שיסופק באטרקציות עצמן.

ערובה

השירותים מסופקים כמות-שהם, וללא כל ערובה לטיבם. אנחנו לא יכולים להתחייב כי השירות יעבוד בכל עת, וכי לא יהיו תקלות. למעט הצהרותינו על פי הסכם זה, הרי שאנו לא מצהירים דבר. אתה מצהיר כי לא תשתמש בשירותים כדי לבצע פעילות שאינה חוקית או שמפרה את זכויותיו של אדם אחר.

סיום ההתקשרות

אנו נהיה רשאים לסיים את ההתקשרות עם כל המשתמשים, או עם מי מהמשתמשים, בהתראה מראש של 30 ימים, או במקרה בו אותו משתמש הפר תנאי שימוש אלו, מיידית.

שינוי תנאים אלה

אנו עשויים לשנות תנאים אלה מעת לעת, בתנאי שניידע אותך באמצעות תקשורת אלקטרונית על שינויים אלה ותנתן לך האפשרות לסיים את התקשרותך עמנו בתוך 30 ימים מיום ההודעה.

הסבה

במקרה של מיזוג, רכישה או מכירת הפעילות, אנו רשאים להסב את התחייבויותינו וזכויותינו על פי הסכם זה לצד שלישי, וזאת תוך מתן הודעה מראש של 14 ימים.

סמכות שיפוט

הדין החל על תנאי שימוש אלה יהא הדין הישראלי בלבד, וכל סכסוך הנובע ממנו יובא בבלעדיות לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל-אביב. אתה מתחייב שלא לפתוח כל תובענה ייצוגית כנגדנו ולגבות את נזקיך אך ורק בתובענה אישית.

5% לקנייה ראשונה באתר

הצטרפו עכשיו למועדון הלקוחות של מיסטר טיקטס ותהנו מ 5% הנחה לקנייה הנוכחית, תכנים מותאמים אישית ועוד הפתעות והטבות רבות! מלאו את הפרטים מטה והצטרפו עכשיו, קופון ההנחה יישלח אליכם במייל:

יש מבצעים שאסור לפספס ונראה שאתם בדרך לעשות מהלך משתלם בהחלט.
הזינו את הקוד באזור הצ’ק אווט, המתינו כמה שניות ומיד העגלה תעדכן בהתאם.

CODE: MR5